Ania z Bohunem.... i wkrótce nie tylko :)

Jeżeli dopiero dołączyliście do grona Użytkowników naszego Forum zapraszamy do krótkiej autoprezentacji.

Moderatorzy: saganka2, Barbel

Ania z Bohunem.... i wkrótce nie tylko :)

Postprzez marieanne » 2011-08-10, 10:43

Witajcie :)

Fajnie wreszcie do was dołączyc :)

A więc jestem Ania, jestem studentką medycyny, mieszkam w Białymstoku :) Zawsze w moim domu były psy- najpierw owczarek niemiecki, z którym razem wychowywalismy się od małego, potem czarny terier rosyjski, którego niestety w marcu tego roku dopadł udar mózgu.. i nie było wyjścia, trzeba było psa uśpić.

Długo bez psa nie wytrzymaliśmy.... tym razem wybór był oczywisty :) Berneńczyk, w których zakochaliśmy sie dobrych parę lat temu, gdy pierwszy raz zobaczylismy je na wystawie w Dobrym Mieście- na pierwszej naszej wystawie z Borysem (CTRem).

No i cóż, od słów do czynów... do naszej rodzinki dołączył BOHUN Alpejska Kraina Szczęścia :) Wszyscy są w nim zakochani totalnie, nawet babcia (która za psami nie przepada... btw - zakochała sie w nim tak mocno, ze pozwala mu u siebie nie dość, ze przesiadywac na kanapie... to jeszcze z nią spac :radocha2: )

Bohun w tym momencie ma pół roku, rośnie jak na drożdżach- gdzie podziała się ta kuleczka, którą przywiozłam na kolanach do domu? :) (co prawda nawyk kolan został- wyobraźcie sobie 30kg berneńczyka pakujące się w kuchni na moje kolana - gdy siedzę oczywiscie na wąziutkim kuchennym krześle <faja> oczywiście dopina swego ;) ) Jest wesoly, ruchliwy... możnaby długo pisać :)

Za tydzień nasza rodzina powiększy się jeszcze bardziej- zakochani w berneńczykach totalnie zdecydowalismy się sprawić Bohunowi (i nam :D) koleżankę- trafi do nas MARA Galijska Osada- zaklepana, zarezerwowana i wyczekiwana :)

Nie będę sie nadmiernie rozpisywac (choc juz to zrobiłam :D wybaczcie ;) ). Pochwalę się moim kawalerem :)

tuż po przybyciu do domu - 8 tygodni :)
Obrazek
pierwszy spacer
Obrazek