Sunia w typie szwajcara

Szczęśliwe zakończenia - czyli udane adopcje

Moderatorzy: Aga-2, Milla

Sunia w typie szwajcara

Postprzez hessa » 2013-02-11, 10:46

W schronisku w Falenicy przebywa obecnie sunia w typie szwajcara. Niestety nie znam się na szwajcarskich rasach i nie mam pojęcia co w niej "siedzi", ale może sami ocenicie po zdjęciach. Mało o niej wiem - wygląda na młodą, została znaleziona strasznie głodna, zmęczona i niestety szczenna. Na razie jest bardzo wystraszona schroniskiem i wycofana, na spacerach bardzo grzeczna, trzyma się przy człowieku.
Jak ktoś chciałby psa w typie i jest z okolic Warszawy to warto zajrzeć.
A może komuś uciekła i znacie ją? Chociaż wiem, że nie miała ani chipa ani żadnej adresówki.


Obrazek

Obrazek

Obrazek
hessa
 
Posty: 6
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2013-02-11, 10:21

Re: Sunia w typie szwajcara

Postprzez Olcia » 2013-02-12, 10:07

Avatar użytkownika
Olcia
 
Posty: 1670
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2009-05-27, 01:16
Lokalizacja: Warszawa
psy: entlebucherka Negra

Re: Sunia w typie szwajcara

Postprzez Majszczur » 2013-02-12, 11:10

Pogubiłam się... ona jest szczenna czy wysterylizowana?
Avatar użytkownika
Majszczur
 
Posty: 4678
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2009-10-16, 19:00
Lokalizacja: Warszawa
psy: BPP: BERTA (*)... GRANDA (Princess Lovely Lady)

Re: Sunia w typie szwajcara

Postprzez ewazoltowska » 2013-02-12, 11:37

Być może jedno i drugie tzn byla szczenna i wykonali sterylkę aborcyjną.....
Avatar użytkownika
ewazoltowska
 
Posty: 2001
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2011-02-02, 11:03
Lokalizacja: bydgoszcz
psy: Bey w typie BPP

Re: Sunia w typie szwajcara

Postprzez Ella » 2013-02-12, 12:23

Wielkość raczej dużego szwajcara niż entlebuchera.
Piękne umaszczenie,w ogóle piękna sunia.
Na środkowym zdjęciu sylwetka i głowa jakby z rotweillera,zresztą co tam się doszukiwać...,piękna sunia.
Czy coś wiadomo na temat jej charakteru,usposobienia i stanu zdrowia??