ZewKrwi napisał(a):Każdy człowiek jest inny dlatego dwie osoby patrzace na to samo moga widziec cos zupelnie innego
oczywiscie ze tak, tylko pytanie co dziala na wieksza liczbe osob?a zalozeniem reklamy jest dotarcie do jak najwiekszej grupy docelowej

ZewKrwi napisał(a):czesciej sluchamy rad znajomych niz reklamy
to sie nazywa "marketing szeptany"


ZewKrwi napisał(a):uważam że ulotka nie może "straszyć" taka ulotka pasuje raczej do schroniska wzbudzanie w ludziach zalu przyjda zaopiekuja sie takim psiakiem ale to nie jest moim zdaniem nasz odbiorca.
no niezgadzamy sie bo ja uwazam ze taka ulotka w ogole nie pasuje do schroniska bo jak tam juz sie znajdziesz to jej nie zauwazysz bo bedziesz skupiony na zywych dowodach okrucienstwa

ZewKrwi napisał(a):Dlaczego ludzie mlodzi czesto dzieci bo to ich najłatwiej nauczyć ale też i to właśnie oni kupują psiaki a nie dorośli i to od nich zalezy jaki to bedzie psiak a jesli mozna kupic taniej dorosli to zrobia bo wydatkow zawsze jest wiecej niz pieniedzy
wiesz moze ja nie mam zbytniego doswiadczenia w kwestii dzieci ale kiedy ja chcialam miec zwierzatko i bylam bardzo mloda to musialam zapytac o zgode rodzicow i wspolnie podejmowalismy ta decyzje o zakupie i to ich wiedza w temacie skad byla wazna




My niestety mamy inne podejscie bo mnie nie strasza takie zdjecia tylko wywoluja myslenie, zal i zlosc....
Pytanie jak inni podchodza do tego problemu


pozdr...