przez Kasia » 2007-11-30, 11:11
Ok, mała śpi mi na kolanach, mam chwile czasu.
Słuchajcie - rzecz nr 1 - plakat to nie książka - musza se na nim znajdowac tylko najwazniejsze rzewczy, najwazniejsze hasła. On ma tylko informowac o najwazniejszych celach programu R=R. Nie moze byc nieczytelny, bo ludziom się będzie źle kojarzył.
Dwa na plakacie musi byc adres do miejsca (stronki) gdzie cała akcja musi byc opisana dokładnie - ze zdjeciami, przykładami, historiami psów i kotów., Bo co z tego, ze bedzie plakat, ludzie poczytają, pójdą do domu i zapomną. A jeszcze szybciej zapomną jak pójdą na targ i zobacza urocze "berneńczyki" w koszyczku za 500zł z promocji...
Trzy - myslicie o plakacie - dobrze ale czy to co teraz robimy nie jest wywarzeniem otwartych drzwi? organizatorzy akcji R=R mają przygotowane ulotki, plakaty, hasła - uwazam ze lepiej byłoby sie podpiąc pod nich.
Moje hasła na plakat - jesli jednak wygra wersja robienia plakatu od poczatku:
- Pies jest Twoim Przyjacielem na długie lata.Nie podejmuj decyzji pod wpływem emocji.
Wybierz Hodowcę, dla którego hodowla jest pasją.
- Każdy piesek powinien otrzymać od Hodowcy metryczkę potwierdzającą jego pochodzenie, to jest obowiązek Hodowcy!
- Piec z rodowodem nie musi byc wystawiany - to tylko Twoja decyzja
- Zanim kupisz pieska - dowiedz się jak najwięcej o rasie ktora Cię inetresuje, czy na pewno własnie ta rasa będzie odpowiednia dla Ciebie i Twojej Rodziny?
-Zastanów się - może warto przed zakupem pojechac do schroniska i dac Dom i Rodzinę pieskowi, który juz stracił nadzieję na lepsze życie?
Pamiętaj - to Ty jesteś odpowiedzialny za podjetą decyzję!