WIELKA ROZTERKA

Jeśli masz problem ze swoim podopiecznym spróbuj poradzić się bardziej doświadczonych forumowiczów:)

Moderator: MartaD

WIELKA ROZTERKA

Postprzez kicks » 2007-05-18, 13:10

mam problem.

niedawno kupiliśmy sobie z mężem suczkę berneńczyka. niestety stało się tak, że mąż się wyprowadził (i raczej nie wróci), a ja zostałam sama z 5-mies. szczeniakiem.
mieszkam w domu jednorodzinnym w malutkim miasteczku. pracuję i studiuję zaocznie. nie mogę więc poświęcać pieskowi tyle czasu, ile powinnam. często jest tak, że mała zostaje w domu 9-10 h sama (zamykam ją wtedy w takiej sporej klatce wewnątrz domu - nie sprawia to jej raczej przykrości - zawsze spokojnie w niej siada, albo zasypia).

problem nr 1: zawsze, gdy ktoś do mnie przychodzi, młoda sika (nie kilka kropelek, tylko kałuża - nawet po wcześniejszym wyprowadzeniu na dwór). zupełnie nie wiem, jak sobie z tym poradzić.

problem nr 2: moja nieobecność (ile można prosić znajomych o zostawanie w domu z nieswoim psem). zastanawiam się, czy nie zrobić jej ogrodzonego wybiegu za domem (taki rodzaj ogromnego kojca z budą i częściowym zadaszeniem), i przenieść ją po prostu na dwór. od znajomej właścicielki szwajcara usłyszałam, że nie jest to dobry pomysł, bo pies mi zdziczeje. z drugiej strony znam ludzi, którzy całe życie trzymają berneńczyki w kojcach i są to bardzo spokojne i przyjazne pieski.

problem nr 3: może powinnam sprzedać sunię??? bardzo by mi jej brakowało, szczególnie, że zostałabym zupełnie sama w domu :(

bardzo proszę o poradę - nie mam zielonego pojęcia, co robić, a czas płynie i decyzję muszę podjąć w ciągu kilku najbliższych dni.
kicks
 
Ostrzeżeń: 0

Postprzez Barbapapa » 2007-05-18, 15:17

A nie masz mozliwości zabierania jej ze sobą? Ja miałam i mam mozliwość zabierania nawet dwóch psiaków do pracy, a na uczelnię - mozesz wymysleć że psa trenujesz i jest to niezbędny element szkolenia.
Avatar użytkownika
Barbapapa
 
Posty: 3786
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2006-09-25, 11:32