pomoc w żywieniu od doświadczonych

pomoc w żywieniu od doświadczonych

Postprzez bonus » 2011-04-04, 20:35

Mam 3 misięcznego berneńczyka, karmię go karmą purina pro plan, dla dużych ras- szczeniak. Dostaje ją dwa razy dziennie po około kubku. I do tego w południe gotowane mięso, ryż, warzywa- rożnie, również około kubka. Czyli średnio dziennie trzy kubki posiłku. Czy je za mało lub za dużo? Nie znam się jeszcze do końca i proszę o radę.
bonus
 
Posty: 28
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2011-03-31, 11:06
psy: Bonus

Re: pomoc w żywieniu od doświadczonych

Postprzez PaniBisiowa » 2011-04-04, 20:39

Jeśli chodzi o karmę to na opakowaniu powinna być tabela ile pies powinien dziennie dostawać (tak orientacyjnie).
Avatar użytkownika
PaniBisiowa
 
Posty: 2547
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2008-12-13, 13:48
psy: Biszkopt (ORLANDO Stoplandia)

Re: pomoc w żywieniu od doświadczonych

Postprzez Wydra » 2011-04-04, 22:55

W poniższym linku dość sporo jest napisane o karmieniu szczeniąt :-D
viewtopic.php?f=56&t=800
Wydra
 
Ostrzeżeń: 0

Re: pomoc w żywieniu od doświadczonych

Postprzez Barbapapa » 2011-04-05, 09:59

Warto też porozmowiać z hodowcą malucha.
Avatar użytkownika
Barbapapa
 
Posty: 3786
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2006-09-25, 11:32
Lokalizacja: Warszawa
psy: Wobler(DSPP,Dublin(7/11/14);Znak Zodiaku(*14/8/10)
Hodowla: Barbapapa-psy

Re: pomoc w żywieniu od doświadczonych

Postprzez Sabulina » 2011-06-06, 15:01