Chciałabym mieć Berneńczyka - proszę o radę

Wszystko na temat hodowli Berneńczyków, a także dyskusje na temat rasy

Moderator: Halina

Chciałabym mieć Berneńczyka - proszę o radę

Postprzez Pati » 2008-06-23, 09:45

Witajcie,

bardzo chciałabym mieć Berneńczyka jednak nigdy wcześniej nie miałam tej rasy, ani nie znam osobiście nikogo kto by miał. Dlatego właśnie postanowiłam zapytać Was - ludzi, którzy najlepiej się znają na tej rasie z własnego doświaczenia :)

Moje pytanie jest następujące - czy Berneńczyka można trzymać w mieszkaniu (mieszkam w bloku). Nie chciałabym, żeby piesek się męczył, biorąc pod uwagę, że to dość duża rasa.
Czy są to psy, które lubią spacery czy raczej lubią się wylegiwać (gdzieś się spotkałam z taką opinią).
Czy lubią podróżować? Chodzi mi o podróżowanie w ciągu dnia (ponieważ pracuję jako freelancer, w związku z czym często jeżdże po mieście i chciałabym zabierać ze sobą pieska, żeby nie siedział sam). Czytałam o ich usposobieniu - podobno to bardzo łagodne psy, co też mnie cieszy :)

Ale wysyp pytań... :oops:

Jeżeli zdublowałam wątek, to z góry przepraszam i proszę adminstratora o przeniesienie :-D
Pati
 
Posty: 51
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2008-06-22, 18:16
Lokalizacja: Kraków

Re: Chciałabym mieć Berneńczyka - proszę o radę

Postprzez Paula with Esta » 2008-06-23, 09:59

Pyt.1 jeśli mieszkasz gdzieś parter- I piętro i masz na tyle duze mieszkanie by berni mógł w jednym pokoju sie ubrócic to może mieszkać w bloku. Oczywiście jeśli ma duzo ruchu.
Pyt.2 zależy od berniego. Moja Esta uwielbia ruch, spacery i bieganie zaś jej brat- Elf bardziej lubi sie położyć niż pobiegać :)
Pyt.3 moja Esta kocha podróże! Ale to tak jaqk z ruchem- zalezy od psa. Niektóre lubią niektóre nie. Najlepiej przyzwyczajać szczeniaka do auta.


Berneńczyki to psy godne polecenia :)


Życzymy powodzenia z przyszłym psiaczkiem i pozdrawiamy Paula i Esta
Avatar użytkownika
Paula with Esta
 
Posty: 801
Ostrzeżeń: 0
Dołączył(a): 2007-09-16, 21:33